۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۷

استاندار مرکزی:

نظام سلطه با ابزار رسانه معادلات ژئوپولیتیک جهان را تغییر دادند

نظام سلطه با ابزار رسانه معادلات ژئوپولیتیک جهان را تغییر دادند

اراک- استاندار مرکزی گفت: نظام سلطه غرب با بهره گیری از ابزار رسانه ای، معادلات ژئوپولیتیک جهان را تغییر داده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه ظهر یکشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه موزه عبرت در اراک به مناسبت چهلمین سال تأسیس وزارت اطلاعات اظهار کرد: این نمایشگاه حاصل یک ماه برنامه ریزی و کار شبانه روزی است که در محیطی به مساحت ۳ هزار متر مربع و ۷ هزار ساعت کار شبانه روزی برای نخستین بار با این ابعاد در استان مرکزی اجرا شده است.

مخلص الائمه تصریح کرد: ادامه مسیر جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری بهره گیری از ظرفیت فناوری‌های نرم و سخت است.

وی افزود: نظام سلطه رسانه‌ای غرب مهمترین ابزاری است که دشمنان در اختیار دارند و معادلات ژئوپولتیک جهان را با این ابزار تغییر داده‌اند.

مخلص الائمه با تاکید بر اینکه برای مقابله با ابزارهای رسانه‌ای دشمن نیاز به فناوری داریم گفت: بخشی از این فناوری، مربوط به حوزه فضای مجازی است که رهبر انقلاب نیز بارها در صحبت‌های خود به آن تاکید کرده‌اند.

استاندار مرکزی بر ارائه ایده‌های نوآورانه در تمامی حوزه‌ها تاکید و اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود که در تمامی مراکز استان‌ها برای روایت پیشرفت و تبیین فضیلت‌های انقلاب اسلامی و شبهه افکنی‌ها چنین اقدامات جدیدی انجام شود که در این راستا شهرداری اراک و صنایع نیز اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه موزه عبرت اراک شبیه سازی شده موزه عبرت تهران است، گفت: زندان و شکنجه‌گاه ساواک موزه عبرت تهران را در اراک بازسازی کرده‌ایم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: حکومت پهلوی تنها حکومت کودتایی تاریخ ایران بود که با رهبری امام (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی متوقف شد ویژگی دیگر نیز آمده است که پهلوی تنها حکومت تاریخ ایران بود که در هیچ فضیلتی توفیقی نداشت.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال بدترین خط راه آهن تاریخ جهان توسط حکومت پهلوی در ایران پایه گذاری شد که هیچ نقطه استراتژیکی در کشور را به هم وصل نکرد و تنها برای انتقال تسلیحات و نیروی نظامی متفقین ساخته شده است.

مخلص الائمه با اشاره به اختناق و بی عرضگی حکومت پهلوی افزود: شاه‌های حکومت پهلوی با وجود اینکه خود را افرادی نظامی تلقی می‌کردند اما در حوزه امنیتی و نظامی نیز هیچ دستاورد و توفیقی نداشتند.

کد خبر 6255584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha